Pages

26 December 2012

'Toko buku '





Ini toko buku yang paling saya suka.


Antara ‘MPH’ dan ‘KINOKUNIYA’ ..toko buku ini juga yang paling saya suka !

Toko buku ni,terletak ditingkat dua dalam bangunan ‘wisma yakin’ bangunan ini terletak dekat sangat dengan masjid jamek .






Saya pernah duduk dalam toko buka ini selama 3jam tanpa sedar J


Dalam toko buku ni banyak karya-karya dari penulis  Indonesia, saya suka penulisan mereka..menyentuh jiwa, dan jelas message-message yang mahu disampaikan.


Saya bukan ulat buku ! tapi saya suka membaca.., jadi..saya bukan ulat bukulah J hehe


Satu saat nanti, saya mahu bawa anak-anak saya kesini , saya mahu anak-anak saya rajin membaca dan cintakan ilmu. Saya tidak mahu anak-anak saya hanya membaca buku-buku pelajaran disekolah dan universiti,tapi saya mahu anak-anak saya, juga suka baca buku-buku’kehidupan’.


Saya mahu, saya dan suami saya ..jadi ‘guru’ pertama bagi anak-anak kami kelak..insyallah. Amin. J

No comments:

Post a Comment