Pages

04 October 2012

Seminggu 3 kali..


                                                            Peace Ustazah ^______^



Siapa mereka ini ? 

Mereka anak –anak saya !

Anak-anak saya ? Ya ..anak-anak saya !






                                                                         hehe



Semuanya comel-comel..semuanya nakal-nakal.. dan semuanya menyenangkan hati saya.


Ini anak-anak saya yang baru mahu berjinak-jinak dengan kalam TuhanNya.


Mereka pandai baca Al-Quran ?
Saya ^__________^
Tapi ..mereka mahu baca Al-Quran.. Alhamdulillah, Ustazah sayang kamu !



Mereka Rajin Baca Al-Quran ?
Saya ^__________^

Mereka suka main jerit-jerit , main tarik-tarik tudung , main lari-lari , main lompat-lompat , main kacau-kacau orang ..dan apa sahaja yang bisa di main,mereka akan main!

Anak –anak ini manja, bila mau ajar mereka baca Al-Quran..saya harus memanggil nama mereka satu persatu.. !


***********

Saya gembira ?

Alhamdulillah, ya..saya sangat-sangat gembira dapat anak-anak seperti mereka.


Saya Penat ?

Ya..saya memang penat mengajar mereka ! Tapi.. kepenatan ini membawa kenikmatan pada diri saya..


Mereka masih kecil , jiwa mereka masih bersih dan cergas !

Mengajar anak-anak yang baru mahu mengenal kitab Allah, bukan kerja mudah.. harus ada kesabaran, harus ada kesungguhan, harus ada Cinta !







                                                               ini  geng paling nakal


Siapa Mereka ?

Mereka anak-anak saya ! anak-anak saya di Pasti ^_____^


Maafkan ustazah , andai banyak kesilapan sepanjang mendidikan kamu..

Ustazah sayang kamu nak …Moga kalian semua jadi anak-anak yang soleh solehah. ^___^



P/s ; Ini hanya sebahagian . yg lain masih ramai :) 


No comments:

Post a Comment