Pages

06 June 2012

Exam lagi..(^^,)

                                




Exam lagi…

Alhamdulillah..ini dah masuk tahun ke 3 saya bergelar mahasiswa Universiti Malaya. Insyallah,ada 2 semester lagi sebelum saya menamatkan pengajian dalam bindang ‘Education of Islamic studies ‘ ..mohon doa kalian (^_^)..

**************

Time exam ! ramai yang suka menyiksa jiwa. Tidur lewat, makan tak makan, berkurung dalam bilik, 24 jam menghadap buku dan macam-macam lagi.. Jangan !!!


EXAM !!! be positive thinking ..jangan risau sangat. Ulangkaji pelajaran jangan tension-tension. Saya tahu ramai yang mengharapakan dapat keputusan atau pointer yang tinggi kan ? :) , itu biasa ,saya pun sama.


Insyallah, soalan-soalan exam pasti semuanya yang kita sudah belajar, inilah masanya kita nak mencabar dan menguji minda ! yang penting ilmunya, kita faham dan boleh amalkan, pointer tinggi bukan ukuran samada kita pandai atau tidak !


Kejayaan..minta dengan Allah, tapi…mesti usaha! Mohon pada Allah , moga kita di berikan hati yang bersih ,minda yang cedas dan niat yang ikhlas,supaya ilmu yang kita pelajari bisa kekal hingga ke akhir hayat.


Sama-sama beringat, bila kita jaga hak Allah, pasti Allah akan bantu jaga hak kita !


Senyum..saya doakan moga kita semua Berjaya dalam keberkatanNYA..Amin. (^_^)



" من جد وجد "


No comments:

Post a Comment