Pages

10 April 2012

jiwaKU milikMU..




Dalam pelukan kasih sayangMU ,manjaku terbelai...

Kau usap airmataku perlahan..

Aku akur dan alpa ,bertapa lemahnya jiwa..


Tuhan..

dalam sembah sujudku,

tiap saat detik dan waktuku..

Asyik ku memohan agar kecintaan ini semakin bertamabah hanya kdpMU.



Di simpang waktu yg mengalpakan..

aku terlupa dari lemahnya iman..

bahawa inilah ujianMU ,

untuk membuktikan apakah benar ikhlas cintaKu....


bertapa besar kasihMu tuhan..

kau lupakan dosa-dosa semalam..

Lantas menjemput ku kembali dengan penuh kelembutan..



jatuh tersungkur..

dahi menyembah ke bumi..

Maafkan aku tuhan..

buat kesekian kaliannya..

Mohon jangan pernah kau tinggalkan..

hidup ini pasti derita tanpaMU di sisi..


buat 'mu' yg melukakan ,

terima kasih ,terima kasih ,terima kasih...

kerna...mengembalikan aku kepangkuan tuhanku.



Dalam 'sihat' atau 'sakit' ku ~ jadikan aku hambaMu yg terbaik ya Allah.

No comments:

Post a Comment