Pages

22 May 2009

salam bicara

Sudah terlalu lama bicara asrar diam membisu..pada teman-teman bicara asrar,saya mohon maaf di atas kebisuan ini,terdapat sedikit musaqah yg terpaksah saya selesaikan sehinggakn ruangan bicara asrar terlupa dlm ingatan..insyaAllah saya akan kembali berbicara seperti sediakala,krn saya juga terlalu "kangan" bak kata org indonesia,utk kembali berbicara dgn semua teman-teman...



Suka saya refresh kembali,di awal kehadiran saya dlm dunia blogger...ruangn "biara asrar" khas utk semua teman-teman dan tidak saya khususkan pada mana-mana pihak,dan apa yg penting sekali saya sangat-sangat mengharapkan agar semua bicara saya dan teman-teman mendapat nilaian yg tertinggi di muka "perbicaraanNYA" nanti..dan andai bisa saya berbicara dgn teman-teman semua di "halaqah syurga" yg ALLAH janjikan,itulah harapan saya yg sebenar-benarnya...insyaALLAH..biiznillah...




"ALLAH juga sedang berbicara dgn kita"

No comments:

Post a Comment